tisdag 7 juli 2009

Myror i brallan...

Idag har jag myror i brallan, och det rejält. Jag har inte tagit mig för någonting vettigt på två dagar och imorgon vet jag att jag har massor att göra. Packa och tvätta och sådär, för om bara ett par dagar bär det av hemåt.

Det är myyyycket som skall klaffas ihop till bröllopet nu, men många saker börjar falla på plats faktiskt. Många stora saker är ordnade, men en del finns kvar. Jag vill inte avslöja för mycket :D

MJ begravs idag, det känns konstigt och väldigt amerikanskt, det lilla jag sett av ceremonin. Det är bisarrt att man kan få lov att tala om en människa som kommentatorerna på tv 4 gjorde. Han levde ett konstigt liv denna rockstjärna, denna lilla människa som hela sitt liv levde i det offentliga, men jag tycker att alla förtjänar respekt på sin sista dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar