fredag 3 juli 2009

Tillbaka!

Idag har jag i varje fall varit aktiv. Det har blivit diskat här och det har blivit ordnat med ett traviankonto, minsann. Jag har två veckor till framför mig som jag inte får vara i solen, så någonting måste man ju göra.

Jag har pratat med chefen och jag är tillbaka på jobbet där på torsdag, så jag har ganska lång tid på mig att ha ledigt, andas och bara ta igen mig och njuta av livet. Det kommer bli långa lata dagar på skuggbalkongen med bra böcker!

Jag fick kort av söta Snorfen igår på min födelsedag, det var så rosa och vackert, jag sitter och tittar på det nu, har det uppsatt vid datorn. Igår var en glad dag, min födelsedag och jag firade inte alls men hade det hur bra som helst ändå. Vi var ute och åt en god middag, det ringde många människor som jag tyckte om, ytterligare några fler smsade och på det hela taget var det underbart.

Ikväll hoppas jag på en lång god natts sömn, och en lång mysigt frukost med den jag älskar mest i hela världen imorgon.

1 kommentar:

  1. Den du älskar vill oske ha en lång mysig frukost:)

    SvaraRadera