söndag 19 juli 2009

Sommartider hej hej, sommartider!

Här har varit tyst på blogfronten en stund. Vi njuter av semestern och har det bara fint. Vi äter och dricker gott och skall snart resa till Tyskland och köpa gott vin till vårt bröllop.

Det kommer inte hända mycket mer än så här, vi hoppas få min moped i form, men det var svårare än det först verkat eftersom det gått sönder vitala delar. Det återstår att se om vi lägger ut de pengarna på den.

Jag har en lagad förlovningsring att hämta hem när jag kommer hem, det känns riktigt skönt. Jag tycker det är avigt att jag inte har en ring om fingret, det är liksom tomt...

Vi såg Harry Potter igår, bra - men det var en transportsträcka, helt klart. Den tog slut fort trots att den var 2.5 timme långt. Bion var oerhört varm - det var första gången jag inte kom ifrån Bromölla biografen och frös, tror jag.

Min väska som jag virkar är snart klar, den kommer på bild när verket är fullbordat.

1 kommentar: