måndag 10 augusti 2009

Dagen idag...

Den har bara försvunnit, till skillnad från i Söndags.

I morse sov jag ganska länge, passa på nu när jag är ledig och sådär... Fast jag var nere i bilen innan sex och hämtade telefonen som jag glömde där. Men, jag kröp ner i sängen igen och efter lite kramar med sambon så for han till jobbet och jag och hunden somnade om som två små stockar.

Jag gick upp strax innan nio, hunden trynade en dryg timme till sen ut med henne. Slutligen duschade jag och tryckte ner en macka innan bussen in till stan gick.

Inne i stan har jag och svägerska J bokat hårfrisör, fixat med brudbukett, provat parfymer, tittat på smycken, diskuterat mat med en annan kompis och slutligen sett ut en brudklänning. Det känns underbart och jag känner det som om jag kommer vara så fantastiskt fin... :) Tack kära mor och far!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar