söndag 14 juni 2009

Hej hopp vad det rullar på...

I dagarna har vi varit aktiva som få, trots älsklingens dåliga mage. Jag har pluggat mycket teori, behövde lägga en del krut på den avdelningen efter att ha kört mycket och intensivt i några veckor här.

Älsklingen har mellan magontsattackerna varit med mig inne i stan och provat plastrong, väst och näsduk till bröllopet som stundar den 3 oktober. Plastrong är ungefär samma sak som en kravatt, det kommer bli oerhört snyggt. Jag har hittat mej en klänning som jag vill ha och vi har bokat sprithandlingsresa och bestämt vad som skall inhandlas. Vi ska boka lokal i dagarna och vi ska fixa ihop inbjudningskort, jag har beställt tre provexemplar hos en dyyyr firma, men som har jättefina kort som vi vill ha... Så det har verkligen hänt grejor, vill jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar