söndag 7 juni 2009

Vad det händer lite när det är helg

Egentligen händer det inte mycket när det är helg här, det är så stilla... i vanliga fall så fyller jag och älsklingen den med diverse aktiviteter, vi fiskar och spelar diablo och jag vet inte allt. Det är bara en massa småsaker, men det är roligt och vi uppskattar det väldigt mycket.

Nästa helg så blir det mycket bilkörning, det börjar brinna i knutarna för min uppkörning och det känns riktigt spännande, även om jag inte har fått någon tid ännu. Vi ska in och nöta i stan, träna på start vid trafikljusen, spegelrutiner och sånt som jag har lite svårt för... Dessutom körlektion imorgon, på onsdag, på fredag och gud vet när... SÅÅÅ mycket just nu.

Skolan rullar på i duktigt grymt tempo dessutom, även om betygssättningen är över nu så skall det hållas aktiviteter hela veckan och vilda klassen ska hållas under kontroll. Håll tummarna :D

Nej, Wilma vill ut här och jag vill inte städa bajs eller kiss, så nu är det utåt som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar