fredag 5 juni 2009

Hur blev då fredag?

Övningskörningen vart ok - det var snälle läraren, men han gjorde kör-provs-test och det gick sådär. Mest orolig är jag för de bristande spegelrutinerna - det kommer bli svårt innan de sitter eftersom de försvinner i bristande situationer... Det andra var dumma missar som jag inte borde ha gjort. Jag körde fel, hamnade i fel körfält, slarvade med körfält och så vidare.

Disken... ja, den ska ingenstans.

Kollat igenom betyg, okej då.

Vitt? Nej, det blir cocicola...

Resten av dagens kommer jag inte ihåg... chatta lite? Kanske, om andan faller på... med mamma.

Längtat har jag gjort hela dagen, och en tidig kväll kommer det bli hur som helst med en sen morgon imorgon. Med de väderutsikter som är så tror jag inte jag kommer gå någon nationaldagsmarsch. Laga mat? Jag är inte så värst hungrig, om jag blir mer än hungrig på macka så kommer jag nog laga till någonting.

På söndag blir det flygande Jacob för att glädja min älskling... Hans favejit...

1 kommentar: